Nastavení Relloop mixage IE

Diskuze o DVS produktech a DJ MIDI kontrolerech.
Odpovědět
Oudee

Nastavení Relloop mixage IE

Příspěvek od Oudee »

Zdravím a prosím někoho o radu.. Mám nově Reloop Mixage interface edition a mám problém s nastavením několika funkcí. Na kontroléru mi nefunguje nastavení hlasitosti pro MASTER a PHONES. Plus nevím proč mi nejde zvuk z výstupu přímo na kontroléru a nejede mi ani zvuk ze sluchátek na kontroléru (mám tohle řešený provizorně přes externí zvukovku a sluchátka zapojené v pc-nic moc). Jsem začátečník a angličtina není moje hobby. Prosím po lopatě.. Dík

Eaon

Re: Nastavení Relloop mixage IE

Příspěvek od Eaon »

stáhni si nejnovější mapping - http://support.reloopdj.com/index.php?a ... ttach=1453

otevři traktor,controler manager, device setup, add, import, naipmortuj to co si stáhnul, potom nastav:

v audio setup:
audio device - reloop mixage

output routing:
output monitor:
L. out 3
R. out4

output master:
L1
R2

input routing
input fx send:
L1
R2

imput aux:
L1
R2

Oudee

Příspěvek od Oudee »

Díky moc, snad to dám.. dám ještě vědět jak to dopadlo ;)

Oudee

Příspěvek od Oudee »

Zdar, mám dost, hrabu se tu s tim asi 2 hodiny a jsem zase pěkně v pasti.. naimportoval jsem to co jsem stáhnul z té přílohy a rozhodilo se mi nastavení od předtim. Zvuk z výstupů v kontroléru už je ok. Ale nemůžu poladit sluchátka z kontroléru.. A zmizela mi možnost ovládání faderů na monitoru i kontroléru. Jinak všechno ostatní zdá se že je ready. (Pozn. :jel jsem podle návodu a v nastavení jsem nenašel možnosti "output monitor" a "imput aux") ..please help

Eaon

Příspěvek od Eaon »

Obrázek

Obrázek

Oudee

Příspěvek od Oudee »

Hej díky Eaon!!! Konečně mi to jede, včera nevim čím to bylo ale nefungovalo všechno v nastavení, třeba Input aux(prostě to tam nebylo) a jak máš mixing mode tak mi to nešlo přepnout na Internal, nechápu ..každopádně už to šlape!

Odpovědět